Lees hier het antwoord op de veelgestelde vragen over e-tickets van het Nederlands Fotomuseum. 

1. Ik heb na afronding van mijn bestelling geen bevestigingsmail met het e-ticket gekregen. Wat moet ik nu doen?
Mogelijk is de bevestigingsmail in uw ongewenste mail/spamfolder terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met info@nederlandsfotomuseum.nl of bel 010 20 30 405 (op werkdagen bereikbaar van 9.00 - 17.-00 uur). Vermeld hierbij duidelijk uw naam en het e-mailadres waarmee u het e-ticket heeft besteld.

2. Ik ben mijn e-ticket kwijt en kan hem niet meer terugvinden in mijn mail. Wat moet ik nu doen?
Neem contact met info@nederlandsfotomuseum.nl of bel 010 20 30 405 (op werkdagen bereikbaar van 9.00 - 17.-00 uur). Vermeld hierbij duidelijk uw naam en het e-mailadres waarmee u het ticket heeft besteld. 

3. Kan ik ook tickets aan de kassa kopen?
Nee. Wegens de aangescherpte Covid-19 maatregelen is het vooraf reserveren van een museumticket verplicht. Lees meer over onze veiligheidsmaatregelen 

4. Waarom ben ik verplicht mijn naam, e-mailadres en woonadres in te vullen bij het bestellen?
 Het ‘protocol voor veilige en verantwoorde heropening van musea’ stelt ons verplicht om contact gegevens te noteren van bezoekers i.h.k.v. contactonderzoek bij een Corona besmetting. Met uw gegevens zal correct worden omgegaan. Lees meer over ons privacybeleid

5. De tickets werken met starttijden. Wat houdt dit in? 
Per uur hanteren we vier starttijden. U kiest zelf een dag en tijdstip waarop u het museum wilt binnen gaan. U mag vervolgens zo lang blijven als u wilt. Het museum sluit om 17:00 uur.

6. Ik heb een Museumkaart, BankGiro Loterij VIPkaart, Rotterdampas, ICOM card, Rembrandtkaart of CJP kaart. Moet ik dan ook een e-ticket kopen?
Ja. Dit moet in verband met de beperkte aantal bezoekers die we per uur kunnen toelaten. Vergeet niet uw kaart mee te nemen. Bij aankomst in het museum moet u uw pas/ kortingskaart samen met uw e-ticket kunnen tonen.

7. Moet ik met mijn e-ticket nog langs de kassa?
Ja. Bij binnenkomst wordt uw e-ticket gescand door een van onze medewerkers. Daarna volgt u de aangegeven route naar de tentoonstellingen, garderobe en toiletten. Mocht u een e-ticket hebben aangeschaft met een Museumkaart, BankGiro Loterij VIP kaart, Rotterdampas, ICOM card, Rembrandtkaart of CJP kaart, vergeet deze dan niet mee te nemen. 

8. Is mijn e-ticket overdraagbaar aan iemand anders?
Nee. U kunt alleen e-tickets boeken voor uzelf en voor de personen met wie u een huishouden vormt, zoals leden van een gezin, partners of huisgenoten. Het is niet toegestaan de e-tickets over te dragen aan anderen.

9. Kan ik mijn e-tickets ruilen of mijn geld terugkrijgen? 
Het is niet mogelijk om geld terug te krijgen. U kunt wel tot uiterlijk 48 uur voorafgaand aan uw bezoek uw ticket kosteloos omboeken naar een later moment. Dit kan door een email te sturen naar info@nederlandsfotomuseum.nl of te bellen naar 010 20 30 405 (op werkdagen bereikbaar van 9.00 - 17.-00 uur). Vermeld hierbij duidelijk uw naam en het e-mailadres waarmee u het e-ticket heeft besteld.
We hanteren de 48 uur zodat andere mensen de kans krijgen om deze vrijgekomen plekken te reserveren.

10. Is mijn e-ticket onbeperkt geldig?
E-tickets zijn uitsluitend geldig op de door u gekozen dag en tijdslot. 

11. Ik wil iemand een e-ticket cadeau doen. Kan dit?
Ja, dit is mogelijk.

Gebouw Las Palmas Wilhelminakade 332, 3072 AR Rotterdam +31 (0)10 203 04 05 info@nederlandsfotomuseum.nl

© 2016 - 2019 Nederlands Fotomuseum. WooCommerce door Redkiwi