Lees hier het antwoord op de veelgestelde vragen over e-tickets van het Nederlands Fotomuseum. 

1. Ik heb na afronding van mijn bestelling geen bevestigingsmail met het e-ticket gekregen. Wat moet ik nu doen?
Mogelijk is de bevestigingsmail in uw ongewenste mail/spamfolder terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met info@nederlandsfotomuseum.nl of bel 010 20 30 405 (op werkdagen bereikbaar van 9.00 - 17.-00 uur). Vermeld hierbij duidelijk uw naam en het e-mailadres waarmee u het e-ticket heeft besteld.

2. Ik ben mijn e-ticket kwijt en kan hem niet meer terugvinden in mijn mail. Wat moet ik nu doen?
Neem contact met info@nederlandsfotomuseum.nl of bel 010 20 30 405 (op werkdagen bereikbaar van 9.00 - 17.-00 uur). Vermeld hierbij duidelijk uw naam en het e-mailadres waarmee u het ticket heeft besteld. 

3. Kan ik ook tickets aan de kassa kopen?
Nee. Het Nederlands Fotomuseum hanteert het ‘protocol voor veilige en verantwoorde heropening van musea’ van de Museumvereniging. Hierin is verplicht gesteld dat bezoekers van het museum vooraf in het bezit moeten zijn van een online reservering met een geldig entreekaartje voor een bepaalde dag en tijdslot. Lees meer over onze veiligheidsmaatregelen 

4. Waarom ben ik verplicht mijn naam, e-mailadres en woonadres in te vullen bij het bestellen?
In het ‘protocol voor veilige en verantwoorde heropening van musea’ van de Museumvereniging is verplicht gesteld dat alle bezoekers achteraf door de GGD kunnen worden getraceerd ingeval een bezoeker besmet blijkt te zijn geweest. In dat geval zullen bezoekers die op datzelfde moment in het museum zijn geweest, worden gewaarschuwd. Dit leidt ertoe dat degene die reserveert dat alleen voor zichzelf kan doen en voor diegene die tot zijn of haar huishouding behoren, zoals leden van een gezin, partners of huisgenoten. De reserverende persoon geldt vervolgens als contactpersoon voor zijn of haar gezelschap.
Hiervoor moeten we persoonsgegevens verwerken van alle reserverende bezoekers van het museum. Hierbij gaat het om  de voor- en achternaam, het e-mailadres en adresgegevens. Ook wordt geregistreerd op welke dag en tijd een bezoeker in het museum aanwezig was. Lees meer over ons privacybeleid

5. De tickets werken met tijdsloten. Wat houdt dit in? 
In verband met het ‘protocol voor veilige en verantwoorde heropening van musea’ van de Museumvereniging zijn wij verplicht e-tickets met een tijdslot te verkopen. U kiest daarom een dag en tijdsperiode waarin u het museum wilt bezoeken. U dient binnen de gekozen tijd het museum te betreden. U mag vervolgens zo lang blijven als u wilt. Het museum sluit om 17:00 uur.

6. Ik heb een Museumkaart, BankGiro Loterij VIPkaart, Rotterdampas, ICOM card, Rembrandtkaart of CJP kaart. Moet ik dan ook een e-ticket kopen?
Zonder e-ticket is een bezoek aan het museum niet mogelijk. Daarom moet iedereen die in het bezit is van een Museumkaart, BankGiro Loterij VIPkaart, Rotterdampas, ICOM card, Rembrandtkaart of CJP kaart een e-ticket kopen. Vergeet niet uw kaart mee te nemen. Bij aankomst in het museum moet u uw pas/ kortingskaart samen met uw e-ticket kunnen tonen.

7. Moet ik met mijn e-ticket nog langs de kassa?
Ja. Bij binnenkomst wordt uw e-ticket gescand door een van onze medewerkers. Daarna volgt u de aangegeven route naar de tentoonstellingen, garderobe en toiletten. Mocht u een e-ticket hebben aangeschaft met een Museumkaart, BankGiro Loterij VIP kaart, Rotterdampas, ICOM card, Rembrandtkaart of CJP kaart, vergeet deze dan niet mee te nemen. 

8. Is mijn e-ticket overdraagbaar aan iemand anders?
Nee. U kunt alleen e-tickets boeken voor uzelf en voor de personen met wie u een huishouden vormt, zoals leden van een gezin, partners of huisgenoten. Het is niet toegestaan de e-tickets over te dragen aan anderen.

In het ‘protocol voor veilige en verantwoorde heropening van musea’ van de Museumvereniging is verplicht gesteld dat alle bezoekers achteraf door de GGD kunnen worden getraceerd ingeval een bezoeker besmet blijkt te zijn geweest. In dat geval zullen bezoekers die op dat zelfde moment in het museum zijn geweest, worden gewaarschuwd. Dit leidt ertoe dat diegenen die reserveert dat alleen voor zichzelf kan doen en voor diegene die tot zijn huishouding behoren of met wie een sociale eenheid wordt gevormd zoals leden van een gezin, partners of huisgenoten. De reserverende persoon geldt vervolgens als contactpersoon voor zijn of zijn gezelschap.

9. Kan ik mijn e-tickets ruilen of mijn geld terugkrijgen? 
Nee, het is niet mogelijk uw e-ticket te ruilen of geld terug te krijgen.

10. Is mijn e-ticket onbeperkt geldig?
E-tickets zijn uitsluitend geldig op de door u gekozen dag en tijdslot. 

11. Ik wil iemand een e-ticket cadeau doen. Kan dit?
Ja, dit is mogelijk op voorwaarde dat u het e-ticket volledig bestelt op naam, en met vermelding van het e-mailadres en woonadres van de persoon voor wie u het e-ticket wil kopen. Het is niet mogelijk om het e-ticket naar uw eigen e-mail adres te laten sturen. Dit in verband met het ‘protocol voor veilige en verantwoorde heropening van musea’. Lees hierover bij punt 6.

Gebouw Las Palmas Wilhelminakade 332, 3072 AR Rotterdam +31 (0)10 203 04 05 info@nederlandsfotomuseum.nl

© 2016 - 2019 Nederlands Fotomuseum. WooCommerce door Redkiwi