Subsidies zijn niet meer vanzelfsprekend. Als museum moeten we nieuwe wegen verkennen, inventief zijn en anticiperen op de toekomst. Door steeds intensiever samen te werken met bedrijven of particulieren anticiperen we op de toekomst.

Met bijdragen van sponsoren kan het museum bijvoorbeeld meer geld investeren in extra publieksactiviteiten bij tentoonstellingen, in marketing en communicatie, het zichtbaar maken van de fotocollectie van het museum of nieuwe aankopen doen.

Het Nederlands Fotomuseum ziet sponsoren als partners waarmee voor langere tijd een relatie wordt opgebouwd. Met een bijdrage steunt u niet alleen het Nederlands Fotomuseum en de (Nederlandse) fotografie, het biedt u tevens een unieke kans om uw naam langdurig te verbinden aan hét fotografie-instituut van Nederland. Het museum is vooral op zoek naar partners die bereid zijn een project te integreren in hun eigen marketing- en communicatiestrategie, zodat beide partijen van de samenwerking kunnen profiteren.

Natuurlijk biedt het museum unieke kansen om op een creatieve manier uw doelgroep te bereiken, relaties uit de nodigen en uw netwerk te vergroten. Gedacht kan worden aan korting op de aankoop van afdrukken van foto’s uit de collectie van het museum; een exclusieve ontvangst in het museum; previews; uitnodigingen voor de opening van een tentoonstelling; gebruik maken van (vergader)ruimtes in het museum of naamsvermelding op drukwerk en online. Andere mogelijkheden van samenwerking zijn uiteraard altijd bespreekbaar.

Contact
Hoe een samenwerking er in de praktijk precies uit gaat zien, bepaalt het museum graag in overleg met partners en sponsoren. Wanneer u belangstelling hebt kunt u contact opnemen met
Ruud Visschedijk (Directeur):
rvisschedijk@nederlandsfotomuseum.nl010-20 30 416 of
Lobke Broos (Hoofd Development):
lbroos@nederlandsfotomuseum.nl010-20 30 423.

Gebouw Las Palmas Wilhelminakade 332, 3072 AR Rotterdam +31 (0)10 203 04 05 info@nederlandsfotomuseum.nl

© 2016 Nederlands Fotomuseum. WooCommerce door Redkiwi