24.03.2020

Het Nederlands Fotomuseum is tijdelijk gesloten voor publiek. Het volgt hiermee de nieuwe maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Dit geldt voor alle tentoonstellingsruimtes, de bibliotheek, museumwinkel en koffiebar. Ook zijn alle openbare activiteiten, evenementen en educatieve programma’s tot nader order uitgesteld en/ of geannuleerd.

Online kunt u ons wel bezoeken. Op onze website is heel veel te ontdekken. Kijk bijvoorbeeld in onze beeldbank waar talloze foto’s uit onze Collectie te vinden zijn. Ook via sociale media delen wij onze visuele verhalen. Kijk hier voor een overzicht van wat u online bij ons kan beleven.  

Heeft u een vraag, ga eerst naar ‘Veel gestelde vragen’ hieronder. Vindt u niet wat u zoekt, neemt u dan contact op met ons via info@nederlandsfotomuseum.nl.

Zodra het weer kan heten we u weer van harte welkom bij de tentoonstellingen Sterke verhalen uit de rijke collectie van het museum, De Migrant, een vogel op de vlucht en De Collectie belicht door Marwan Magroun.

Veel gestelde vragen

Tot wanneer is het Nederlands Fotomuseum gesloten?
Het museum is dicht voor bezoekers tot nader order.

Is de bibliotheek open?
De bibliotheek van het Nederlands Fotomuseum is dicht tot nader order.

Boeken die u in uw bezit heeft kunt u zolang in uw bezit houden. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Graag ontvangen we de geleende materialen weer terug zodra de bibliotheek weer geopend is.

Is de museumwinkel open?
De museumwinkel van het Nederlands Fotomuseum is dicht tot nader order.

Is de koffiebar open?

De koffiebar van het Nederlands Fotomuseum is dicht tot nader order.

Kan ik iets bestellen via de webshop?
De webshop is weer open en de bestellingen worden verwerkt, weliswaar met wat vertraging.

Ik heb entreetickets voor het museum. Wat nu?
Entreetickets voor een bezoek in de periode dat het museum gesloten is, blijven geldig gedurende het hele jaar 2020.

Als het niet mogelijk is op een andere dag gedurende dit jaar naar het Fotomuseum te komen retourneren wij het bedrag. Wat u hiervoor moet doen, leest u bij de vraag ‘Hoe kan ik mijn geld terug krijgen’?

Ik heb tickets voor een activiteit of workshop in de periode tot 1 juni 2020. Gaat dit door?
Alle activiteiten en workshops in de periode tot 1 juni 2020 worden verplaatst naar een andere datum. Zodra de nieuwe datum bekend is, wordt dit gecommuniceerd via onze website. Heeft u reeds tickets besteld, dan wordt u hierover per e-mail geïnformeerd.

Als het niet mogelijk is op een andere dag te komen, retourneren wij het bedrag. Wat u hiervoor moet doen, leest u bij de vraag ‘Hoe kan ik mijn geld terug krijgen’?

Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
Heeft u een entreeticket voor een bezoek aan het museum en/ of heeft u een ticket voor een activiteit of workshop gedurende de sluiting en is het niet mogelijk om op een andere dag in 2020 te komen, dan retourneren we het bedrag.  Stuur een e-mail naar facturen@nederlandsfotomuseum.nl o.v.v. teruggave tickets. Zet hierin uw naam, uw e-mailadres, het aantal tickets en het rekeningnummer waarop we het geld terug kunnen storten. Voeg de pdf van de e-tickets toe.

Mocht u het bedrag willen doneren aan het Fotomuseum, dan danken we u daarvoor bij voorbaat.

Hoe kan ik medewerkers van het Nederlands Fotomuseum bereiken?
U kunt rechtstreeks contact opnemen via e-mail of telefoon. Meer informatie over onze bereikbaarheid vindt u via https://www.nederlandsfotomuseum.nl/contact/

Gebouw Las Palmas Wilhelminakade 332, 3072 AR Rotterdam +31 (0)10 203 04 05 info@nederlandsfotomuseum.nl

© 2016 - 2019 Nederlands Fotomuseum. WooCommerce door Redkiwi